maandag 9 januari 2012

Conceptontwikkelaar door Beau Hoekstra







Bij Misteli zijn ze geen standbouwers, maar toch ontwerpen ze ruimtelijke inrichtingen, ze zijn geen reclamebureau maar bedenken toch communicatiecampagnes. Ze zijn geen designbureau maar werken wel aan merkontwikkeling en –positionering, ze zijn geen marketingadviesbureau maar ontwikkelen wel manieren om merken te laden met betekenis.
En dit alles om producten, diensten en merken/organisaties  een grotere bekendheid en kracht te geven, ze ontwikkelen de wereld achter het merk. Een bureau voor beleveniscommunicatie, ze zijn als het ware een denk- en doebureau.

Het is een klein bedrijf met een vast team die gezamenlijk focussen op beleving. Ieder zijn eigen specialisme, van merkmanagement tot  multimediale communicatie, van marketing tot grafische vormgeving. En dit allemaal buiten gebaande wegen, crossmediaal en alles met passie voor vernieuwend creatief werk.

 Misteli over zichzelf (quote): "Wij zijn gespecialiseerd in het creëren van betekenisvolle belevingen. Belevingscommunicatie die niet alleen een attractiewaarde heeft, maar ook een boodschap uitdraagt, gebaseerd op de identiteit van een merk, product of dienst. Door meerdere zintuigen te prikkelen, realiseren wij belevingsvolle contactmomenten die de binding met het merk vergroten."(EAVR)

Ze zijn altijd gefocust op de belevingswereld van de ontvanger. En het doel bepaald hun middelen waarbij ze altijd de merkidentiteit uitdragen. Zo zijn ze altijd opzoek naar uitdaging tussen verschillende media, denk van website tot beursstand. Van guerrilla marketing tot printmedia.

Concept voor Sikkens

Sikkens is een kleurexpert en wilde meer traffic genereren naar de stand. Hiervoor hebben de teamleden van Misteli ‘Color reflection’ bedacht waar de bezoeker zel de werking van kleur en licht kunnen beleven. Ze kunnen in 5 multimediale en interactieve kamers kleur en licht bekijken, voelen, ervaren en beïnvloeden. Hierdoor kwamen product en merk veel dichter bij de ontvanger.(work/misteli.nl)



De grote Amsterdamse Housewarming

In 2010 heb Msiteli de strategie, het concept en de ontwikkeling opgezet van het grootste open huis van Amsterdam. Het was in de vorm van een woningbeurs waar verschillende partijen zoals ontwikkelaars, makelaars, woningbouw en gemeente het woningaanbod van Amsterdam presenteerde.
De beurs van ingedeeld per wijk waar het woningaanbod werd besproken, ook was er een financieelplein en waren er workshops en lezingen. Zelf was er een speeltuin voor de kinderen. Maar natuurlijk waren ze ook verantwoordelijk voor de mediacampagne die heel mooi uit de veren is gekomen.(project/misteli.nl)


De beurs was door het publiek beoordeeld met een 7,5!

Bibliografie
about-us/misteli.nl. (sd). about-us. Opgehaald van www.misteli.nl: http://www.misteli.nl/nl/about-us/
EAVR. (sd). projects/misteli-amsterdam. Opgehaald van www.eavr.nl: http://www.eavr.nl/projects/misteli-amsterdam
project/misteli.nl. (sd). de-grote-amsterdamse-housewarming/. Opgehaald van www.misteli.n: http://www.misteli.nl/nl/work/project/de-grote-amsterdamse-housewarming/
work/misteli.nl. (sd). color-reflections. Opgehaald van www.misteli.n: http://www.misteli.nl/nl/work/project/color-reflections/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten