Bij
Misteli zijn ze geen standbouwers, maar toch ontwerpen ze ruimtelijke
inrichtingen, ze zijn geen reclamebureau maar bedenken toch
communicatiecampagnes. Ze zijn geen designbureau maar werken wel aan
merkontwikkeling en –positionering, ze zijn geen marketingadviesbureau maar
ontwikkelen wel manieren om merken te laden met betekenis.
En
dit alles om producten, diensten en merken/organisaties een grotere bekendheid en kracht te geven, ze
ontwikkelen de wereld achter het merk. Een bureau voor beleveniscommunicatie,
ze zijn als het ware een denk- en doebureau.
Het
is een klein bedrijf met een vast team die gezamenlijk focussen op beleving.
Ieder zijn eigen specialisme, van merkmanagement tot multimediale communicatie, van marketing tot
grafische vormgeving. En dit allemaal buiten gebaande wegen, crossmediaal en
alles met passie voor vernieuwend creatief werk.
Misteli over
zichzelf (quote): "Wij zijn
gespecialiseerd in het creëren van betekenisvolle belevingen.
Belevingscommunicatie die niet alleen een attractiewaarde heeft, maar ook een
boodschap uitdraagt, gebaseerd op de identiteit van een merk, product of
dienst. Door meerdere zintuigen te prikkelen, realiseren wij belevingsvolle
contactmomenten die de binding met het merk vergroten."(EAVR)
Ze
zijn altijd gefocust op de belevingswereld van de ontvanger. En het doel
bepaald hun middelen waarbij ze altijd de merkidentiteit uitdragen. Zo zijn ze
altijd opzoek naar uitdaging tussen verschillende media, denk van website tot
beursstand. Van guerrilla marketing tot printmedia.
Concept
voor Sikkens
Sikkens
is een kleurexpert en wilde meer traffic genereren naar de stand. Hiervoor hebben
de teamleden van Misteli ‘Color reflection’ bedacht waar de bezoeker zel de
werking van kleur en licht kunnen beleven. Ze kunnen in 5 multimediale en
interactieve kamers kleur en licht bekijken, voelen, ervaren en beïnvloeden. Hierdoor
kwamen product en merk veel dichter bij de ontvanger. (work/misteli.nl)
De
grote Amsterdamse Housewarming
In
2010 heb Msiteli de strategie, het concept en de ontwikkeling opgezet van het
grootste open huis van Amsterdam. Het was in de vorm van een woningbeurs waar
verschillende partijen zoals ontwikkelaars, makelaars, woningbouw en gemeente
het woningaanbod van Amsterdam presenteerde.
De
beurs van ingedeeld per wijk waar het woningaanbod werd besproken, ook was er
een financieelplein en waren er workshops en lezingen. Zelf was er een
speeltuin voor de kinderen. Maar natuurlijk waren ze ook verantwoordelijk voor
de mediacampagne die heel mooi uit de veren is gekomen. (project/misteli.nl)
De
beurs was door het publiek beoordeeld met een 7,5!
Bibliografie
about-us/misteli.nl. (sd). about-us.
Opgehaald van www.misteli.nl:
http://www.misteli.nl/nl/about-us/
EAVR. (sd). projects/misteli-amsterdam. Opgehaald
van www.eavr.nl: http://www.eavr.nl/projects/misteli-amsterdam
project/misteli.nl. (sd). de-grote-amsterdamse-housewarming/.
Opgehaald van www.misteli.n:
http://www.misteli.nl/nl/work/project/de-grote-amsterdamse-housewarming/
work/misteli.nl.
(sd). color-reflections. Opgehaald van
www.misteli.n: http://www.misteli.nl/nl/work/project/color-reflections/
Geen opmerkingen:
Een reactie posten